tisdag 9 juni 2009

Skriva CV och ev. jobb

Idag har jag spenderat massvis med timmar på att skriva CV. Jag tror aldrig man blir klar, om man inte bestämmer sig för att NU får det vara nog. Om någon timme ska jag ge mig iväg och lämna det till en personalchef, där jag sökt nytt arbete. Det är utmanande, spännande, roligt och skrämmande på samma gång. Jag berättar mer, när jag vet mer säkert vad som händer. 

Snart blir det åter jobb i Danmark. Om en vecka åker jag och bor på Internat med mina andra kursare. Då är det intensivt arbete som vanligt, från tidig morgon till sen kväll. Men energin är hög, tack vare att vi arbetar med andningen så pass mycket. 

Just nu håller jag också på och skriva på en ny låt som jag är ganska nöjd med. Ska nog ta med gitarren och underhålla danskarna lite ;)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anneli!

Lycka till med jobb sökandet och det andra med för den delen.

Själv ska vi jag och min äldsta dotter till Malmö i dag. Hon ska läggas in på sjukhuset där och operera sin rygg. Hon har grav skolios.

Det blir ca två veckor på sjukhuset för oss, men det ska nog gå bra. Lite långtråkigt dock för mig:)

Ha det bra och som sagt LYCKA TILL

Kramar

Kicki
från bioligdesign gruppen

ojoj, det är visst redan två år sedan

Annah sa...

Hej min barndomsvän!
Utmanar dig på min blogg. "Min lista", om du ej har något för dig.... kram från anna.