onsdag 22 juli 2009

Dagens skratt

Amanda kan verkligen få mig att skratta ibland. Idag väntade hon och jag i bilen utanför ICA, då Per och Zackarias var inne och handlade. 

Helt plötsligt sa hon: "Nu ska jag gå ut och sjunga och tjäna pengar!" 

Så tog hon en burk som var tänkt för blåbärs-plockning, och gick ut och ställde sig. Där uppträdde hon med armarna i luften, och sjöng högt om Gud och Kärleken. Och så lite ajjjj lavv juuu.....

Härligt! Hon påminner lite om en viss Sally Santesson... Tyvärr var tiden för kort för att inbringa några pengar. ;)

ps. jag tog bild med mobilen men lyckas inte mobilblogga. Ännu. 

3 kommentarer:

Anne Solveig sa...

Underbart med såna barn och härligt med mammor som tillåter dem och uppmuntrar dem.. kram från Anne och kul att du har med Gudinnerummet i din blogglista

Anne Solveig sa...

Ps... jag är så tacksam för att du lade in blogpatrol på min blogg. det har gett mig mycket glädje att kunna kolla lite hur många som är inne och var de kommer ifrån... Anne

Annah sa...

anneli vilka vackra barn du har. (o fina föräldrar ni är). stor kram till dig, från anna.