måndag 20 juli 2009

MiniGolf - inget för dåliga förlorare?




Så har vi lyckats ta oss igenom 18 banor Minigolf utan att slå ihjäl varandra. Per och jag, sonen och en klasskompis, samt lilla Amanda. För en gångs skull klarade jag hela rundan utan att bli sur och riskera slänga klubban i huvudet på någon. Ovanligt!! Vad som kom ur Pers mun, ska jag dock inte avslöja! Hrm...

För övrigt är det blandade dagar, med sol och regn, sällskap och tristess. Man får det inte roligare än man gör sig, så vi försöker planera in roliga saker i vardagen. På Söndag beger jag mig till Danmark för jobb i två veckor, varav den sista veckan inkluderar min familj. Jag ser fram emot härliga möten då jag ska arbeta som andningsterapeut ihop med min kära Väninna Katrine, som är en otroligt duktig andningsterapeut ifrån Danmark.

Har legat lite lågt med bloggen, men ska uppdatera lite mer nu i veckan.
Kramar till er därute!

Inga kommentarer: