onsdag 18 februari 2009

Danmark väntar



Imorgon kl.06 kör jag med en vän till Lolland, Danmark. Det har blivit många resor till Danmark de sista tre åren för mig. Timmar på tåg och i bil. Timmar av inre och yttre resande. Det har gett upplevelser som är svåra att beskriva i ord.

Eventuellt kommer en ny blogg, som enbart handlar om denna delen som jag arbetar med, nämligen andningsterapi.

F.ö så har jag inte bloggat så mycket här som ni kanske märkt. Jag jobbar och förbereder en del inför helgen och umgås med familjen därimellan. Det är alltid otroligt svårt att lämna dom då jag åker iväg. Saknaden gör ont i hjärtat. Men i sommar ska hela familjen få följa med då jag jobbar i DK.

Jag har även andra spännande projekt på gång, privat och yrkesmässigt! Livet är fantastiskt just nu.

Vi hörs efter helgen!
Kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

vad spännande det låter. Annelie du är en driftig tjej, en kanonmorsa. Kloka värderingar om livet. Kram på dig från din barndomsvän Anna

Anne Solveig sa...

Hej Anneli
Hoppas du hade en fin tid i Danmark igen. Det är alltid så inspirerande med mäånnsikor som tar tag i sina liv och gör det bästa av dem, vilket jag tycker du verkar göra. Tack än en gång för hjälpen med min blogg. Det är verkligen kul att kunna se hur många som är inne och tittar...
Jag hör av mig igen när jag ser möjlighet till samverkan... samt att jag tycker din blogg är mycket fin som den är men jag kan även se att många skulle ha glädje av en blogg där du delar med dig ännu mer när det gäller att utvercklas som människa... med bl.a hjälp av andning, men du känner nog när det är dags Kram Anne

Angelina sa...

Hej! Såg först idag att du lämnat en liten kommentar på min sida. Tack. Du väckte nyfikenheten hos mig, det du arbetar med Andningsterapi. Vill gärna veta mera!! :)

Angelina sa...

Hej igen:) jo stämmer min lilla tjej är faktiskt fyra. Hon är även en liten virvelvind. hihi. kram.