söndag 8 februari 2009

Internetstrejk och Gladys Del Pilar

På min laptop är det Internet-strejk, samt att jag inte kan skicka e-mail. Så nu skickar jag inlägg från stationära datorn. Men mailen får vila...skönt!



Helgen har varit rolig. Fredagskvällen bakade vi pizza hos familjen Sundqvist, barn och vuxna hade roligt. Det var lek och musik och Let's Dance och "Rock Band" tävling. Jag är en hejjare på trummor. Det är komiskt när Johanna och jag spelar, och hennes sons kompisar ringer på...och där sitter mammorna och leker. hehe... Man får inte roligare än man gör sig!




Idag Söndag, var jag, Amanda och min vän Iréne på Gospelkonsert i Konserthuset. Gladys Del Pilar var gästartist och hon var väldigt duktig. Hennes röst och utstrålning passar perfekt för Gospel. Efteråt tog Amanda o jag en fika hos Iréne. Amanda var lycklig då det fanns två gosiga katter att mata och pyssla om. (och tack för chokladen!)




Nu väntar lite ost och kex-fika framför TV:n. Per och jag har snöat in på DVD-boxen av "Sex and the City" som jag lånat av en vän. Jag älskar detta "ytliga" program. Det ger lagom balans åt det djupa som jag arbetar med inom andningsterapin.
Det är rätt roligt att titta med Per, för jag kollar på kläder och hårstil medan han kommenterar att Carrie har bytt laptop sedan sista avsnittet eller "vilka fälgar" på en viss bil??? TUR man inte är man...





Inga kommentarer: