tisdag 24 februari 2009

Drömmar

Så är jag hemma igen efter fyra dagar på Lolland, Danmark. Jag är djupt tacksam över det arbete jag får göra där, och alla fantastiska människor jag får möta och all den healing jag får vara delaktig i. Det går nästan inte beskriva i ord. Det ger bara en stark känsla i hjärtat...och magen.

Upplevelserna väcker drömmar och tankar om vad jag gärna vill skapa i mitt liv, manifestera. Jag lyssnar mycket på min intuition och har tillit till att rätta dörrar öppnas som visar mig vilken väg som är rätt att gå. Det finns så många möjligheter.

Det var mysigt att komma hem och hålla om familjen igen. Och härligt att vårsolen är på väg fram!

Kram A

1 kommentar:

Annah sa...

men nu var det länge sedan du bloggade =) Hoppas allt är bra med min barndomsvän. Saknar dina kloka inlägg. Kram från Anna