torsdag 23 april 2009

Pysseldag

Nu verkar vårsolen ha gripit tag i mig på riktigt. Idag har Amanda och jag varit hemma och pysslat om oss. Vi målade naglarna och hon fick fina flätor och nya fjäril-hårspännen. Vi planterade blommor på framsidan och lade i fina stenar och snäckor.
Sen hämtade vi Zackarias i skolan och hans klasskompis samt lillasyster och deras mamma hängde med hem. Vi fikade i solen och hade trevligt.

Sen fick jag nog solsting för nu har jag möblerat om varenda sak i hemmet...nästan.
Soffor och fåtöljer, mattor, blommor, fat...allt har flyttats runt. Det positiva är att än så länge har jag inte flyttat tillbaka det till samma, gamla plats igen!

Det är inte utrymme att köpa nytt, utan att förändra med det man har. Jag ska försöka få upp lite nya bilder senare ikväll. Nu ska jag PUSTA UT.

Inga kommentarer: