tisdag 16 december 2008

Ostar och Julblommor


Ikväll var jag hos min väninna Johanna och planterade härliga julgrupper. Vi inhandlade små enar, julstjärnor, amaryllis och mossa m.m. Pynt har vi kvar sen tidigare år då vi planterat. Det är alltid lika roligt att göra sånt här ihop, och vi inhandlade också några ostar och pepparkakor till fika.


Vi stod och luktade på ostarna och vi började gapskratta då vi båda ryggade tillbaka åt en riktigt illaluktande dansk ost. Johanna höll på att kräkas och trodde att jag hade fisit! Haha... neheeej, sådär luktar det alltid då jag är i Danmark sa jag och vi skrattade som vi ofta gör ihop, helt ovetandes om alla som glor runtomkring.


Det var en lyckad kväll. Och så visade jag henne vägen till min blogg också. ;)

Tack Johanna. I love you my friend.


Imorgon ska jag försöka lägga upp lite fler bilder på julgrupperna bl.a.

Inga kommentarer: