fredag 12 december 2008

Vakna med The Voice

Jag brukar få mig ett gott gapskratt varje morgon, då jag tittar på Vakna med The Voice, på kanal 5. http://www.thevoice.se

Programledarna Paul, Jakob och Josefin är väldigt roliga. Självklart är det mycket "ytlighet" med nyhetsskvaller, mode och tävlingar men ... under ytan finns också djup. Dom gästas av olika artister och kändisar och ofta kan jag likaväl bli berörd och lite sorgsen, likaväl som jag kan skratta. Och jag förvånas över hur dom lyckas ge mig ett gapskratt varje morgon (minst).

Så lättroad brukar jag väl inte vara?

Jag gillar programledarna för att dom står för sina egna åsikter och säger oftast vad dom tycker, utan att behöva gå över gränsen. (ok gränsen kan vara hårfin)

Vill därmed bara säga TACK för skratt och att ni får mig på gott humör varje morgon.

Inga kommentarer: